Yritys

Puhtaasti paikallinen yritys kiinteistösi parhaaksi

Kiinteistöhuolto Reijus on puhtaasti lappeenrantalainen yritys, jolle on tärkeää avoimuuden lisäksi asiakaslähtöisyys, laadukkuus ja ekologisuus. Tavoitteenamme on pitää huolta kiinteistöstä kokonaisvaltaisesti ja ennakoiden, jotta siellä asuminen ja toimiminen on turvallista ja kiinteistön arvo säilyy. Keskeinen osa ajattelutapaamme on luontainen halu säästää asiakkaiden energiaa ja autamme asiakkaita mielellämme energiansäästötoimenpiteissä. Laadukkaan työnjäljen ja joustavuutemme kautta olemme kerryttäneet mainetta asiansa osaavana kiinteistöhuoltoyhtiönä. Lue lisää arvoistamme tämän linkin alta.

Toiminnanohjausjärjestelmä nopeuttaa töiden hoitamista ja parantaa luotettavuutta

Toimimme huoltoyhtiönä niin uusissa kuin vanhemmissakin taloyhtiöissä ja liikekiinteistöissä. Otimme elokuussa 2016 ensimmäisenä lappeenrantalaisena yrityksenä käyttöön toiminnanohjausjärjestelmän Tarmon, johon kirjaamme kaikki vikakeikat, työpyynnöt ja mittarilukemat. Näin ollen vanhoihinkin töihin on helppo palata, kun oikeat tiedot löytyvät nopeasti koneelta.  Järjestelmään syötetään myös tärkeät ennakkotyöt, kuten rännien puhdistukset ja vastaavat. Huoltomiehillä on käytössään mobiililaitteet, joista voi lukea ja kuitata vikailmoitukset suoraan, eli tieto liikkuu reaaliajassa. Meille asiakaslähtöisyys tarkoittaa sitä, että teemme kaikkemme, jotta kohteidemme asukkaat voivat nauttia siististä ympäristöstä toimivassa ja turvallisessa taloyhtiössä. Tarmo toimii huoltokirjana asiakkaillemme ja sidosryhmille. Lisäksi käytämme tarpeen mukaan taloyhtiöiden omia huoltokirjoja ja isännöitsijätoimistojen ohjelmia (esim. Tampuuri, FIMX).

Tarmon kautta pystymme tuottamaan raportteja, joista käy selville kuukauden aikana tehdyt työt sekä kulutuslukemat (sähkö, vesi, lämpöenergia). Kulutuslukemat on esitetty kuvaajina, joissa vertailutietona on kaksi edellistä vuotta. Raportin avulla taloyhtiössä tiedetään mitä on tehty ja paljon kulutettu, kun nähdään kulutusten lisäksi niin asukkailta, isännöitsijältä kuin hallitukseltakin tulleet työpyynnöt. Asiakas saa järjestelmään tunnukset tilaamalla kuukausittaisen automaattiraportin.

Tutustu huoltokirjapalveluun tästä linkistä

Toimintamme keskiössä on asiakas. Asiakastyytyväisyys on meille kunnia-asia.

 

OTA YHTEYTTÄ