HUOLTOKIRJAPALVELU
Ja tiedät mitä talossasi tapahtuu
Tarmo on meille toiminnanohjausjärjestelmä, joka toimii huoltokirjana asiakkaidemme ja sidosryhmiemme suuntaan. Se on meille ainoa työväline kirjata ja hallita asiakaskohteissa tapahtuvia töitä. Sinne kirjataan kaikki työpyynnöt, jotka tulevat eri kanavista asukkailta, hallitukselta ja isännöitsijöiltä. On helppo katsoa myöhemmin mitä on tehty, milloin ja kenen pyynnöstä. Kaikki on ylhäällä.
Kiinteistöhuolto Reijus Oy on siirtynyt digiaikaan. Otimme ensimmäisenä lappeenrantalaisena kiinteistöhuoltoyhtiönä käyttöömme Tarmo-toiminnanohjausjärjestelmän.
Haluamme olla avoin huoltoyhtiö asiakkaillemme, isännöitsijöille ja yhteistyökumppaneillemme.
Tämä tarkoittaa, että tilauksestanne annamme teille mahdollisuuden nähdä kaikki toiminnanohjausjärjestelmään kirjaamamme työt.
Huoltokirjapalvelu
Kiitetty palvelu
Palvelun kautta tekemisemme taloyhtiölle konkretisoituu ja toimintamme on läpinäkyvää. Meillä ei ole salattavaa asiakkailtamme.
Olemme saaneet huoltokirjapalvelusta paljon kiitosta asiakkailtamme ja se tarjoaa hallituksille kättäpidempää, kun mietitään taloyhtiön kehityskohteita.
Huoltokirja
Järjestelmään kirjataan mm. kaikki tärkeät ennakkohuoltotyöt, mm. kattokaivot, rännilämmitykset ja lämmitysjärjestelmät. Tärkeät ennakkohuoltotyöt ja vikakorjaukset ovat kaikki nyt ja aina järjestelmästä nähtävillä.
Nämä yhdessä muodostavat huoltokirjan, josta tulee automaattisesti raportti joka kuukausi hallituksen sähköpostiin. Raportti sisältää kaikki kuukauden aikana tehdyt työt ja kulutuslukemat.
Tunnukset päättäjille
Taloyhtiön hallitus ja isännöitsijä saavat halutessaan tunnukset järjestelmään.
Toimintamme on läpinäkyvää.
Kirjautumissivu: reijus.tarmok.fi
Tutustu järjestelmän käyttöön allaolevasta videosta